niedziela, 8 marca 2015

Organizer na kolczyki

Niedawno postanowiłam się rozprawić ze swoją biżuterią. To znaczy - jakoś ją uporządkować. Dotychczas leżała sobie beztrosko albo w szufladzie albo w drewnianej skrzyni. Niestety skrzynia była bez przegródek, więc poszczególne rzeczy mieszały się ze sobą i ciężko było jakąś błyskotkę wyplątać (zwłaszcza, gdy człowiek się spieszył ;)) Zrobiłam więc stojak na kolczyki, który jest tematem tego posta. Gdyby ktoś z Was miał ochotę wykonać taki organizer, dodam na zachętę, że nie kosztuje to więcej niż złotówkę.




Jeżeli, chcesz w jakiś sposób zorganizować swoją biżuterię, a jednocześnie ładnie ją wyeksponować, zapraszam do zapoznania się z poniższym tutorialem:


 Potrzebujesz:
  • kawałek cienkiej deseczki (np. płyty laminowanej)
  • wstążkę
  • czarny marker
  • zszywacz

Za mój kawałek deseczki (ciętej wymiar) zapłaciłam w markecie budowlanym ok. 40 gr. Kawałek wstążki z pasmanterii to koszt ok. 40 gr. Razem mniej niż złotówka - a nie mówiłam:)


Markerem ozdób płytkę jak tylko Ci się podoba. Ja zdecydowałam się, na taką rameczkę:




 W około 3/4 wysokości płytki rozciągnij wstążkę i przymocuj ją pośrodku za pomocą zszywki (myślę, że można to też zrobić mocnym klejem). 


Zawiń wstążkę do spodu z obu stron i również przymocuj do deseczki.



Gotowe! Teraz wyeksponuj swoje ulubione kolczyki:) Naturalnie można zrobić większą ramkę, np. z dwoma czy trzema rzędami do wieszania. Natomiast taka niewielka ramka w zupełności mi odpowiada. Organizer można postawić na toaletce/ komodzie/ półce lub zawiesić na ścianie.



 Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz