poniedziałek, 23 lutego 2015

Lampiony ze słoików

Nic tak nie tworzy nastroju w mieszkaniu jak zapalone świece. Akcesoriów do świeczek jest mnóstwo:
różnego rodzaju świeczniki, latarenki, podstawki, lampiony. Te ostatnie postanowiłam wykonać sama
wykorzystując zwykłe słoiki. Inspiracje czerpałam z blogów o tematyce diy. A było ich naprawdę wiele!  


jak zrobić lampion ze słoika?


Aby stworzyć lampion potrzebujemy: słoik, koronkę, wstążkę, świeczkę.

  

Koronkę przyklejamy bezbarwnym klejem do słoika, uważając by nie wylać go zbyt dużo. Czynność tą dokładniej opisałam w poście "wazony ze słoików w trzech odsłonach", gdzie ze słoików i koronki tworzyłam wazoniki. Wstążkę wiążemy w miejscu nakrętki. 


 Tak prezentują się lampiony:


Wyszło słodko, pastelowo i dziewczęco. Czyli tak jak miało być:)


 Tak wyglądają po zapaleniu świec:



I tak w dosłownie 5 minut możemy stworzyć nastrojowe ozdoby. Co o nich myślicie? Używaliście kiedyś słoików w takich (nie - kuchennych) celów?

Inny pomysł na wykorzystanie słoików? Zobacz: wazony ze słoików w trzech odsłonach.

5 komentarzy:

  1. Jakiego kleju dokładnie używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klej taki zwykły bezbarwny w stylu popularnej kropelki. Na opakowaniu napisane jest - klej uniwersalny.

      Usuń
  2. Gdzie kupić taką ładną koronkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta koronka leżała u mnie w domu przez wiele lat - już nie pamiętam skąd się wzięła. Próbowałam znaleźć podobną, niestety bezskutecznie :)

      Usuń
  3. ja dzis stworzyłam swoje dzieło, ale daleko mi do twojego

    OdpowiedzUsuń