wtorek, 31 marca 2015

Koronkowe kolczyki

Mam dla Was przepis na błyskawiczne kolczyki. Jeżeli posiadacie niepotrzebną ażurkową serwetkę (lub macie ich w nadmiarze jak autorka) możecie przerobić ją na kolczyki. Wszystko co będzie potrzebne to odrobina kleju wikolowego i bigle (do kupienia w pasmanterii). Pomysł podpatrzony z Pinteresta. Polecam :) 


 
 
  Zapraszam na tutorial:


1. Wytnij kawałek koronki o pożądanym kształcie kolczyka

 

2. Rozcieńcz klej wikolowy z odrobiną wody. Posmaruj równomiernie kolczyk. Ja praktyce po prostu nakładałam klej mokrym pędzelkiem. Zabieg ten powoduje usztywnienie kolczyka i zachowanie płaskiej formy.  Klej jest biały ale po wyschnięciu staje się przezroczysty.

 


3.Gotowe. Moja kolekcja wzbogaciła się o parę lekkich kolczyków. W sam raz na wiosnę:)

Co sądzicie o takim patencie na kolczyki?


1 komentarz:

  1. Bardzo specyficzne kolczyki i jeśli ktoś taki styl lubi to jak najbardziej myślę, że się on sprawdzi. Ja często korzystam z półfabrykatów jubilerskich https://pl.silvexcraft.eu/2-polfabrykaty-jubilerskie kiedy właśnie robię własnoręczną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń